snow

Jag är tillbaka!


Jag mår bra igen!
Jag har fått livet tillbaka! Går runt här hemma och njuter av att inte känna mig yr eller illamående eller svag! Jag är stark och jag har träningsvärk i hela kroppen för jag har fått lyfta sjukiloshantlar och gjort min älskade tabata! Det är nu jag mår som bäst! Det är söndag, vilket hade inneburit massa ångest om det inte var för den tacksamhet jag känner just nu. Att få må bra är det enda som räknas! Den senaste veckorna har varit väldigt jobbiga. Inte bara med yrseln utan allt runt omkring. Jag har tagit många viktiga beslut och nu i efterhand känns det riktigt bra. Det ser ut att lösa sig med jobb under våren och sommaren. Och sen, det största av allt, så tror jag att jag löst gåtan om mitt vuxna arbetsliv. Jag tror jag kommit på vilken utbildning jag ska söka till hösten! Men mer om det senare. För jag har inte riktigt landat i mitt beslut än. Så vad har jag då gjort i helgen? Jag var i himlen och vände. Typ. Jag har varit på Iittala Outlet och ja, det var underbart. Jag har hittat en serie med glas och porslin (vad är skillnaden?) som är så GALET snygga som jag tänkte samla på! De kommer passa perfekt på mitt runda köksbord. Det är jag helt säker på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0