snow

Lycklig men saltbrist



Lovar sluta tjata om mina allergier och skit.
 Men idag har det kliat sönder i mina ögon - på ren ungdomssvenska! Så har skippat allt vad mascara heter och helt enkelt kliat tillbaka bäst jag velat! Måste dock ge mig iväg till ett apotek snarast annars kommer jag vara blåmålad under ögonen om ett par dagar. Jaja, oj vad ni bryr er! Har i alla fall varit ute och sprungit idag vilket var helt underbart och helt jäkla skitjobbigt! Höll 9 kilometer i timmen vilket inte är så långt ifrån mitt mål så är väldigt nöjd. Förstår dock inte varför jag ofta blir yr och illamående efter passet. Det kommer aldrig under eller direkt efteråt utan det tar ett par timmar sen blir jag mossig i huvudet. Supertrist! Och obehagligt! Någon som sitter inne på en förklaring? Är det saltbrist? (Tog lite saltlaktris för säkerhet skull). Hmm.. googlar och googlar men hittar bara sidor där elitidrottslöpare skriver att de sprungit en vanlig sträcka på 18 kilometer och att de sen får samma symtom. Känner väl inte riktigt att vi är på samma nivå så är svårt att jämföra.. Nu blir det Sveriges Mästerkock och massa vatten och salt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0