snow

Nystart snart!


Okej.
Nu kommer jag låta bitter. Men jag förkyld på nytt. Och det går inte ihop för nu måste jag sätta fart med min träning. På allvar. Först gick det skitbra sen kom massa jobb emellan och jag blev stressad för jag hann inte med. Sen blev jag förkyld och nu då en gång till. För att jag ska må bra och för att jag ska ha en chans att springa varvet måste jag vara fri från alla virus. Loppet är om elva veckor på lördag. Andas. Ska vi tänka realistiskt (och positivt! som jag INTE gör just nu) så var det vid den här tidpunkten som jag började träna inför Englamilen. För si så där tre år sedan, haha (jag tänker att det var typ i förra veckan och lever fortfarande på det). Och då borde jag klara detta också. Om jag bara får komma igång snart! Det blir ju sån skillnad på humöret och ja, allt, om man får träna. Se bara bilden. Den talar klarspråk. Så. Måndag och vad bjuder veckan på? Jag ska vara på förskolan hela veckan lång! Roligt tycker jag! Och det är min matdag idag. Vill lära mig laga mer "vanlig mat" som passar i vardagen. Gärna klassisker som köttbullar, potatis och sås. Eller som ikväll, spagetti och köttfärssås. Fler nyheter? På lördag ska det bli väldigt kul att se Zia vinna Melodifestivalen! Vad tror ni? Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0