snow

Onsdag 19:04


Är helt slut i både knopp och knopp!
Sitter här och väntar på att middagen ska smälta. Och på att benen ska säga "nu kör vi intervaller Annie!" MEN det kommer ingen sådan signal! Efter mitt träningspass ska jag se Mästerkocken och Helt Sjukt! David Hellenius är min absoluta favoritprogramledare! Han har allt - han är proffsig, han är rapp och han har självdistans! Och ungefär samma humor som min pappa, haha! Imorgon väntar Tjejkväll på stan! Jag och Anna ska prata ikapp och ha en mysig torsdagskväll ihop! Det ser jag fram emot! Och nu när inläggen är lite färre kan ni ju alltid kika på mitt Instagram-konto! Just nu är jag med i en utmaning där. Den går ut på att lägga upp fem vardagsrelaterade bilder, en för varje dag - i fem dagar! GLAD ONSDAG!

Bilden är lånad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0