snow

Pollensäsong nu?

 
Innan jag börjar prata om något annat så måste jag höra om någon av er där ute är pollenallergiker. Är ni det? Och i så fall: KLIAR DET GALET MYCKET I ER NÄSA? NYSER NI OM VART ANNAT? Kom på i gårkväll att detta minsann kanske inte alls är någon förkylning utan starten på den vanliga och hederliga pollensäsongen? Håller tummarna för det! Och vill minnas att jag frågade er något liknande vid den här tiden förra året? Hur som haver, har ni haft en bra tisdag? Segaste dagen på veckan om jag får säga det men tycker att den här dagen har, trots att det var 7:30-till-17-pass på jobb, varit väldigt bra! Så glad att jag fått fler timmar på förskolan och att det ser ut att rulla på framöver! Det lugnar kontrollfreaket i mig oerhört! Atcho! Nej måste se om jag kan hitta förra årets allergitabletter i gömmorna. Glad tisdag Bloggis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0