snow

Pre birthday celebration


Innan jag faller ner i något slags fredagslunk tänkte jag uppdatera er om statusen just nu.
Den här dagen har verkligen gått i fart- och flänghetens tecken! Jag steg upp lite innan fem (vilket är förfasligt tidigt enligt mina aspekter). Öppnade på förskolan och jobbade till ett! Efter det cyklade jag ner till stan och njöt av de 17 varma grader vi haft idag! Vilket väder va?! Min hjärterot ropar hurra flera gånger om! Hämtade ut ett paket på Intersport som jag suktat efter länge. Ja, kanske inte själva paketet men dess innehåll! Kanske världens snyggaste sportbh är vad som fanns där i! Neongult möter grått - underbar kombo om ni frågar mig! Tänk er en snygg bränna på det och ja, helst en vältrimmad kropp! Nike förstås. Mycket viktigt. Efter detta cyklade jag hem för energipåfyllning och paus på altanen. Sedan började förberedelserna inför morgondagen. Åkte och handlade tacos och tillbehör, lämnade tjänstgöringslista på äldreboendet och kom hem och packade in varor i kyl och skafferi. Bakade en kladdkaka, som doftar ljuvligt och åkte till mina kusiner för att hämta två paket från farmor och farfar! Vad som gömde sig där i får ni se en annan dag! Nu är det som sagt fredagsmood on. Let's Dance och godis! Imorgon är det min dag! 21 år och en stor sol enligt prognosen! Håller tummarna för det! Även Earth Hour och sommartid! Firande med familj och födelsedagsmiddag med några kompisar väntar! Det kommer bli en bra 29:e mars. Det känner jag på mig! GLAD FREDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0