snow

Räknar ner till Kreta


Jag ska ju åka till Kreta med ett gäng kompisar. Det är förvisso flera månader dit men jag går och smyglängtar lite för mig själv ibland. Det är så mysigt att göra det. Att få längta. Just nu längtar jag mest efter att få springa i havet och inte tycka att det är en gnutta för varmt eller för kallt. Det är precis lagom, som det bara kan vara i augusti. Längtar väldigt mycket efter kompistid och att få ses varje dag i en hel vecka. Och att få dela nya äventyr med Marcus! Vi har bokat resan med Solresor och jag vet inte om ni lagt märke till deras reklam på teve? En kille i en gul tröja går runt och serverar drinkar och underhåller tursiterna. En inte allt för spännande snutt på så vis kanske men har ni hört låten? Alltså har ni lyssnat på låten? Den är super! Jag hoppas den spelas på transferbussen från flygplatsen till hotellet. Då blir det alltid en sån där absurd livet-är-som-på-reklam-härlig-känsla, haha. Ska slå på den en gång innan jag checkar ut från datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0