snow

Värdig vinnare & ja..

Känns som jag åkt denna om och om igen

Tjena tjena!
Sanna vann och jag grät nästan lite när hon sjöng där på slutet! Hon är ju så grym! Annars då? Äsch, vill ju vara den där positiva och glada tjej som jag vanligtvis känner mig som men just nu är det bara yrseln som jag kan fokusera på. Och den är varken positiv eller glad. Inte på något sätt. Vet inte hur jag ska beskriva det. Men ni vet när man reser sig för snabbt. Då får man ju blodtrycksfall och hela rummet snurrar. Så känns det inte. Tack och lov. Men efter någon sekund så börjar den ju släppa. Det snurrar fortfarande men man vet att det snart avtar helt. Grejen är bara det att det går inte över. Det flimrar för ögonen hela tiden. Förutom när jag sitter och lutar huvudet bakåt eller ligger ner helt. HEMSKT! Kräks av yrandet och det är det värsta jag vet!! Sånt här ska man ju inte googla. Det vet ni ju. Det senaste dygnet har jag ställt flera diagnoser på mig. Den ena allvarligare än den andra. På någon läste jag "yrseln avtar efter en månad". Men hur som haver, nu ska jag kolla Mästarnas Mästare och luta mig tillbaka! Det känns PISS att jag missar mitt viktiga möte på Campus imorgon bara (jag hoppas en syo har svaret på frågan "vad ska jag bli när jag blir stor?") och mina planerade timmar på förskolan. Men inget att göra åt saken. Andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0