snow

Vilken strålande dag!


Gårdagen bjöd på ett helt makalöst härligt väder! 17 grader och så mycket sol det bara kan bli! Jag började dagen med att sova ut! Det var underbart! Sedan sjöng familjen för mig och jag fick bruna sandaler och vita byxor som jag önskat mig. Och tidlösa vinglas från Iittala och annat som jag absolut inte hade någon aning om skulle ligga i paketen. Sedan fixade jag inför kvällen med att städa och duka! Roligt att vika fina servetter och göra det precis så som jag vill ha det! Efter lunch gick jag till havet för att komma ut och hinna umgås med solen en stund! Lyssnade på Fredagspodden och andades vår! Efter det missbedömde jag tiden helt. Är väl ingen sann tidsoptimist men igår ingick även jag i den klubben. Mamma frågade om hon kunde hjälpa till med något men jag sa att det var luuuugnt. Klockan var ju bara fyra och tacos tar ju inte direkt lång tid att få ihop. Men jo jag tackar! Mamma fick sätta igång med grönsakerna och Marcus fick ett förklädde upptryckt i famnen när han kom! Han stekte kött så det stod härligt till! När klockan slog halv sju strök jag den sista nagel med lack samtidigt som gästerna plingade på dörren! Hur som helst så blev kvällen väldigt bra! Slog inte på lika stort som förra året men en mindre fest kan jag tycka är mysigare även om det känns bättre i hjärtat när man kan bjuda alla, alla! Men det blev ett väldigt bra inledande på det nya födelsedagsåret! Vi spelade spel, shottade Tequila och dansade till klockan blev både tre eller ja, fyra. Är så tacksam för min familj och mina vänner, för de som tänkte på mig igår och för alla fina presenter jag fick! Ett stort TACK till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0