snow

Cerise



Hallå hallå!
Efter att ha somnat 20:30 igår kände jag mig som människa igen när jag vaknade. Har jobbat hela dagen och samtliga barn var på förskolan idag så nu känner jag mig helt färdig. Men vi har haft underbart väder och jag har varit på äventyr hela förmiddagen med de äldre barnen! Satt ute och åt mellanmål i gräset nu i eftermiddag med strålande sol! Härliga tider! Innan jag beger mig hem till Marcus - efter mååånga dagar utan varandra - tänkte jag bara visa mig här för er! Hej hej! Lägger in 600 bilder på datorn medan jag skriver detta som ni ska få se sen. Haha, lovar inte visa alla!! Knäppte precis några på mitt ceriserosa nagellack som jag köpte igår på Malagas flygplats! Där finns en stor taxfree-butik med vettiga priser på (det är allt annat än vad Kastrup har! Hutlösa priser! Hur kan det ens få kallas taxfree? Man får betala 200 kronor extra för parfym och dubbelt för godis!) alla möjliga sminkmärken, varav OPI är ett av dem. Min favorit när det kommer till nagellack! Nu: Marcus In The Parcus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0