snow

Costa Del Sol


Bilden är tagen för exakt 24 timmar sen...

HEJ!
NU ÄR JAG TILLBAKA!! Va? Tillbaka? Från vad? Jo men det är ju så här att jag inte alltid berättar allt här på bloggen. Vad jag gör eller tänker eller inte tänker eller inte gör eller ja, ni fattar! Och nu har jag alltså inte berättat vad jag gjort - men det gör jag NU! Landade vid halv elva i förmiddags på Kastrup efter en vecka på solkusten! Jag och min familj har varit i Benalmadena sen förra tisdagen för lata dagar, sol och bad! Jag lovar visa massa bilder (var i en liten by som jag blev helt kär i! Hälften av korten är därifrån, haha) och berätta mer så fort jag fått sova! Gick nämligen upp mitt i natten för att hoppa på planet vid sju! Hatar, som ni kanske vet, att flyga men den här gången gick det så jäkla smidigt! Åtta timmar från dörr till dörr tog det och ingen är gladare än jag över noll turbulens och medvind! Hej på en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0