snow

Dans & konsten att äta sent



Igår var jag som sagt på vårshow och det var riktigt kul!
Mycket bättre blandning på åldrarna det här året än förra! Nu var det tre grupper med lite äldre ungdomar, vilket gjorde att inte alla vara nervösa små åttaåringar. De mindre barnen var jätteduktiga, så jag försöker inte klampa på någon. Nej tro inte det. Men roligt med dansare som är i mer ens egen ålder. Tänkte bara på en sak, som var synd - ingen LER! Det hade gjort väldigt mycket men tror man glömmer det eller så är man bara stencool om man låter bli! Hur som helst så var Ebba sjukt grym! Dans nummer två till DEN HÄR låten var bara sååååå bra gjord! Man rycktes med och ville dansa - det är ett bra betyg! Efter showen gick jag, Anna, Elina och Josefine till stan och åt! Mycket trevligt men alltså vi hade inte bokat bord förrän nio och man märker att man inte är van att äta vid den tiden. Man vill ju vara lite exotisk och äta sent men vi är inte vana. Men måste lära oss till Grekland. Igår var det dock svårt. I augusti ska vi kunna det - övning ger färdighet eller vad är det man säger?! Jag rafsade i mig maten och sen blev jag så trött att jag bara längtade hem till soffan. Ja, vilken tuff brud tänker ni nu va? Hahaha... Cyklade hem, tog på mig pyjamas, hällde upp godis och såg Dumpa Mig. Eller ja, jag hann kolla i en timme. Sen somnade jag..zzzzz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0