snow

En ny tillbakablick


Idag kör jag alltså en ny TBT!
Och den här gången till Kreta! Har aldrig tidigare åkt på solsemester på höstkanten. Så resan till Grekland i oktober 2010 blev den första! Och vad underbart det var då va! Fyllde på D-vitaminförrådet och badade i ett varmt, varmt hav medan löven här hemma ändrade färg och luften blev kall. Vi hade kanonfint väder, bodde i utkanten av staden Platanias och som bonus på allt fick vi en etage-våning med stor balkong! Jag hade en dubbelsäng och ett eget plan för mig själv - där det var så där lagom jättevarmt, om man säger så. Men ändå. Lyx! I sommar åker jag till Kreta igen och den här gången ska jag bo en mil på andra hållet. I Agii Apostoli närmare bestämt. I närheten ligger både Chania och Platanias men det här är en mindre by som inte lika många turister upptäckt, tror jag. Ser väldigt mycket fram emot det! Undrar bara om värmen är lika behaglig i den stekheta sommaren som den ljumma hösten?! Behöver man ens fundera på att packa ner en extratröja?!

De tre sista bilderna är tagna just i en skrattattack. En stor våg sköljer nämligen över mig när mamma ska ta "helt naturliga och avslappnade bilder" på mig när jag badar. Vågen drar med sig min bikiniöverdel och jag gör allt för att hålla den kvar.. Och lyckas väl ändå rätt bra med det får jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0