snow

Ett inlägg tillägnat Cindy


För ett år sen eller så var det väl Cindy som var medelpunkten på den här bloggen.
Det var där fokus låg. I alla fall när det kom till bilder. Ni kanske inte upplevde det så men min känsla var att när jag inte hade någon passande bild på inlägget så var det alltid ett kort eller två på Cindy som dök upp. Inget fel men det men för min hunds privatlivs skull var det på tiden att förändra det. Ja, men hon vill väl kunna sova ifred utan att jag ska trycka upp en kamera i ansiktet på henne. Stackars Vespa, som hon heter här hemma. Eller Räven. Det är väl hennes två standardnamn, förutom Cindy då, kan man säga. Men idag tänkte jag att det hur som helst var min lilla flickas tur att få ta lite plats igen! Hon har mycket att stå i. Den här tösen. Förutom att hon har fullt upp med att sova mycket om dagarna, gå några kilometerspromenader och klura ut hur hon ska få upp hushållsrullen med godis i så har hon det kämpigt med både hjärtat och öronen. Trots detta är hon en väldigt snäll hund, som alltid vill vara där vi är. Den enda gången hon släpper koncentrationen på att vara med oss är när hon känner lukten av kvarterets två cavalier. Då skäller, hoppar och springer hon runder för hon bara mååååste ut och pussa på dem! Hon är så kär i dessa två hanar att det är alldeles otroligt! Gulligt! Ludde och Nalle är mycket populära och lyckligt vis är kärleken besvarad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0