snow

Floral print dress



Tjabba tjena denna 22 maj!
Vad dagarna bara springer iväg va? Snart är det sommar på riktigt och det tycker jag är alldeles ljuvligt! Har sett den här klänningen hos många olika bloggar hela 2013. Fastnade aldrig förrän jag häromdagen kom på hur perfekt den är. Den ljus, ljusrosa färgen, de små blommorna och det draperade (?) tyget. Sen gillar jag längden också! Den är varken för lång eller för kort. Har jag berättat att jag är allergisk mot tunikor som är på snudden för korta? Tycker det är så gräsligt fult när man använder dessa som klänningar. Det ska inte var risk att rumpan sticker fram när man böjer sig ner eller ser ut som man glömt byxorna. Nej fy, det är inte snyggt! Den här tycker jag dock är så rätt, på alla sätt! Anine Bing är märket och designer. Hennes förnamn är ju en omkastad blandning av mina bokstäver. Ja men så pass! Nu önskar jag dig en underbar dag!

Bilden har jag lånat från Sofi Fahrmans blogg. Sveriges mest stilsäkra kvinna, enligt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0