snow

Kärleksdoktorerna


När jag är ute på powerwalk tycker jag det är perfekt läge att dra igång något bra i lurarna.
Musik, i all ära, men ibland vill man lyssna på något annat. Man vill förskingra tankarna men man har inte behovet av att ha det helt tyst. Man är alltså i något slags mellantillstånd. Man orkar inte snacka en massa men man vill ändå ha sällskap. Så kan man väl säga. Då passar Hannah och Amanda himla bra! Bussiga tjejer, kvinnor eller kompisar - eller vad man nu väljer att kalla dem. För några veckor sen var jag på antingen 1. grymt bra humör eller 2. mycket mottaglig för deras prat eller 3. de var ovanligt roliga, för: vilket avsnitt de bjöd på! Jag gick och stor-log för mig själv på rundan när de berättade om dyra vinranker till väggen som tapetseraren satt upp och ner och när de avslöjade en stor hemlis.. Tycker det förövrigt har varit super att blanda lyssnandet när jag springer längre distanser. Först Fredagspodden, sen havsbrus, sen helt tyst och sen musik! Bra kombination och från helt tyst till musik gör att mina ben orkar lite, lite till! Slå igång Itunes eller Youtube och klicka in på Kärleksdoktorerna-episoden NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0