snow

Klänning & barbent


Hej och hå!
Denna Kristi Himmelsfärds dag bara rusar förbi! Jag har tagit sovmorgon, tvättat, ätit tacosrester och tänkte strax dra mig ut på en löprunda! Har inte tränat sen Göteborgvarvet förutom en liten runda i Spanien. Jag sprang 2,5 kilometer innan benen blev tunga, haha. Men är det semester så är det! Istället tänkte jag ladda upp några bilder från Malaga och blicka tillbaka på härliga dagar! Så underbart att kunna gå i klänning och ha bara ben! Det var en behaglig värme på dagarna (runt 22-24 grader) och i solen var det riktigt varmt vid 18 men kvällarna hade gärna fått vara lite varmare för min smak. Temperaturen steg dock under veckan och nu i slutet kunde man sitta i shorts och sandaler ute vid åtta vilket var ljuvligt! Vi börjar med dessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0