snow

Nutty pistage cupcakes


När jag fyllde år fick jag helt underbara presenter av nära och kära!
Bland annat den här boken som verkligen blev mitt i prick! Karolina vet precis vad jag gillar! Leila Lindholm skriver ju inte bara fantastiska recept utan hennes böcker vill man ju nästan ha bara för att kunna bläddra i och insupa alla vackra bilder och drömma sig bort, som när man står där vid stenugnsgrillen i den grekiska sommarkvällen, på picknickfilten med diverse läckerheter eller, som i den här boken, på kakkalaset med färgglada vimpelflaggor och fantastiska cupcakes! Det finns en kaka i boken med hyvlade kokosflingor som lätt hade platsat på dessertbordet, på bröllopsmiddagen! Ljuvliga konstverk och just denna, som jag fastnade lite extra för, är en nutella-choklad-grej som får mina mungipor att vattnas! Hittade recept på passionsfrukt- och marängcupcakes också - visst låter det gott?! Heja Leila! Hon har sådan karisma, tycker ni inte? Det lyser om henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0