snow

Pastell


Som ni kanske vet var detta inte första gången vi besökte Benalmadena. Jag har alltid sagt att jag gärna vill åka tillbaka till samma hotell och plats igen, när vi kommit hem från semestern. Det kan vara för att jag fäster mig snabbt eller för att jag gillar när det är samma och oförändrat. Och även om det var roligt och kändes tryggt att återkomma till den här spanska staden så känns det som man kan det här stället. Det som är bra med att åka till samma igen är att man kan utforska mer av stan och den här gången vidgade vi våra vyer och tog oss in till mitten av stan, till gågatan där lokalbefolkningen hänger. Just den här kvällen var luften extra ljummen. Spanjorerna satt ute och tog ett glas vin och det var mycket folk i rörelse. Där fanns fler tapasbarer än restauranger och ett himla fint pastellfärgat träd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0