snow

Pirr & packning


Så skönt att den här dagen snart är här!
Den här veckan har verkligen bara varit väntan! Jag har inte kunnat slappna av, varit lätt illamående och nu vill jag bara få det överstökat! Ska bli jättekul att träffa Maja och göra detta äventyr ihop! Ska försöka ladda upp nu med positivitet men hänger upp mig på att jag är sist ut i gänget att starta. Då kommer jag kanske virra bort mig och sen får jag inte dela nervositeten med någon den där halvtimmen innan start. Men som sagt: skönt att lördagen den 17 maj snart är! Jag har ju gått och tokladdat inför detta sen den 27:e januari! Och egentligen väl långt innan dess, sen jag fick presenten på min 20 årsfest! Varje gång det känts motigt att gå ut i regnet, i snön eller springa de där sista intervallsträckorna så har jag haft detta i bakhuvudet. Det har gjort att jag faktiskt tagit mig ut! Efter den här helgen slipper ni mitt stirriga och nervösa tillstånd! Jag lovar! Men jag vill så gärna ha skrivit ner det jag känner för att kunna gå tillbaka och veta hur det var. Det viktigaste att ha med tycker jag är bra skor, tottar (hemskt det hade varit att springa med utsläppt hår!), träningsstrumpor (som jag bara trodde var trams innan jag fick testa, STOR skillnad!), Resorb, druvsocker, mobil med bra musik och hörlurare som sitter utanpå örat (sådana där som man pluggar i örat har aldrig funkat på mig). Så. Nu ska jag jobba några timmar, sen ska jag äta tacos, sen ska jag vara lite mer nervös och sen ska jag bara njuta av att jag ska vara i världens största halvmaraton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0