snow

Såld på Mijas



Hoppas ni haft en bra dag och kunnat njuta av väder och ledighet!
Jag har solat en timme på altanen, dragit mig från att springa, kommit på ursäkter och sen ryckt upp mig och tagit mig till en blåsig havsbad och tillslut tagit mig ut! När jag kom hem lagade jag och Adam kräftsoppa som vi precis ätit och nu tänkte jag torka håret, ta på mig lite smink och träffa upp Anna och Josse! Ska bli jätteroligt, var så länge sen vi sågs! Men först ska ni få en liten hint av byn jag pratade om. Alltså jag är helt begeistrad av dessa vita hus, turkosa krukor, röda blommor, kullerstensgator, långa trappor, smala gränder och denna genuina känsla den här byn ger! Den ligger högt ovanför havet så utsikten är magisk! Mer om det en annan dag! Men vill att ni lägger Mijas på minnet! Glad torsdag!

Kommentarer
Postat av: Malin

ÅÅÅÅÅÅÅÅH TJENA VAD FINT!!!!

2014-05-30 @ 23:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0