snow

Essence & palmer


God dag denna siste maj! Jag är helt slut i huvudet efter en hel dag med farande hit och dit. Började dagen med en runda på stan. Jag hittade nämligen häromveckan ett presentkort på MQ som går ut imorgon, som jag skulle handla upp. När det var gjort gick jag, Anna och Elina till Graffiti för att äta lunch. Därefter åkte vi till Iittala Outlet, som har "keramikfestival" den här helgen. Jag blev några hundralappar fattigare och ett par Essence-glas rikare! Mycket nöjd! Har ni föresten sett att Damernas Värld har en bra deal med Essence-vinglas just nu?Jag föll som en fura när jag såg erbjudandet och kunde inte låta bli. Istället för 650 kronor ger man 260 kronor med porto! Sånt gillar vi!


Tänkte jag kunde fortsätta visa några fler bilder från resan. Dessa var några av de första som knäpptes. Vi hade precis hämtat ut vår hyrbil och var på väg till hotellet. Sista bilden är utsikten från hotellreceptionen. Inte helt fel att blicka ut över havet när man sitter och jobbar. De första timmarna på semestern, är smått magiska tycker jag! Man är trött och en aning sliten efter resan men spänd och förväntansfull över att det just börjat. Jag diggar det starkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0