snow

Strandhem & mammas dag


Den här veckan är upp och ner! Jag gillar inte uttrycket KAOS men det är just vad det varit hela veckan lång! Jag ska inte gå in på vad som hänt för det tillhör inte bloggen men allt har varit för mycket. Jag har andats jobb, haft ångest över att jag inte hunnit träna och sen har inget riktigt gått som planerat, kan man säga. Men nog pratat om det. Nu har jag öppnat datorn för att skriva till er! I onsdags slutade jag tidigt och då passade jag på att åka till Malin, som går i skola på Strandhem, utanför Örkelljunga! Väldigt roligt att äntligen få komma till henne igen, för att se hur hon har det! Vi fikade på massor av kakor, som gjorde att jag fortfarande var mätt när jag vaknade igår morse.. Då har man ätit lite väl mycket kanske? Strandhem ligger så fint vid en sjö. På eftermiddagen, efter spöregn, sprack det upp och solen tittade fram. Vi gick ner till bryggan och Malin gick ut på flotten som flöt iväg, haha. En trevlig eftermiddag som jag lägger nära hjärtat. Idag är det fredag och min mamma fyller år! Hurra hurra hurra! Ikväll ska vi fira henne tillsammans med släkten och, om jag får det som jag vill, tillsammans med Benjamin när han tar hem Let's Dance! GRATTIS MAMMA och GLAD FREDAG!

I somras när vi var likadant klädda! LOVE YOU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0