snow

Thomas & Emma


Måndagmorgon och vad säger ni?!
Jobbigt, jag vet, men vi bara tar det. Ok? Här kommer ännu ett tidsinställt inlägg. Ja, det kanske man inte ska säga för det är inte särskilt uppiggande men jag tänker: hellre ett inlägg som skrevs igår än inget alls. EXAKT! Igår (eller idag, eller vad man nu ska säga) såg jag Thomas Ravelli vinna Mästarna! Himla glad prick! Mer mjukisar åt folket säger jag! Det finns allt för många machokillar som bara är för mycket! Är glad att jag hittat en liten gosis jag! (Haha, det var ju precis sån här jag inte skulle bli! Berätta hur himla gullig just min kille är. Men det får ni tåla. För det är han. Marcus. Gullig alltså). Efter finalen hade vi vår egna lilla jägarställningstävling här hemma som ingen mindre än familjens yngsta medlem vann - jag alltså! Roligt tycker jag. Tycker inte Adam. Tycker inte pappa. Men jag gläds åt min vinst! Ja. Måndagmorgon eller söndagkväll. Skit samma. Trött i skallen är jag i alla fall och tänkte prata om något helt annat än detta men så blir det ibland. Är tacksam för de sidospår vi ändå hamnar på. Vi ja. Du och jag Bloggis. De gör att vi får sagt saker som inte är särskilt viktiga eller avgörande men som kan betyda ganska mycket i det hela. Flummigt. I know. Men ni hajar säkert! Hur som helst så hittade jag ett par spralliga och snygga brallor i min inspirationsmapp (ja, alla har väl en sån?) som jag bara måste visa er! Färg och mönster är ju kul! Drylake är märket och shortsen, som jag fastnat mest för, heter Emma. Dessa hade gärna fått flytta in hos mig! Tänk bruna sandaler eller vita Converse till en fräsch sommarblus. SNYGGT är bara förnamnet! Nu kör vi måndag och veckan är i rullning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0