snow

Tillbaka till vardagen!



Nu har jag landat och adrenalinet har gått ur kroppen!
Men vilken resa det har varit! Jag är så glad att jag åkte därifrån med en sån härlig känsla! Det betyder mycket! Tack Maja och Adam,ett minne för livet! Nu lämnar jag Göteborgsvarvet bakom mig och hoppas alla någon gång får uppleva det här! Nya mål får sättas upp och det ska bli skönt att kunna släppa pressen och stressen jag haft de senaste veckorna! Idag är det måndag och jag har varit på förskolan en heldag. Vi har varit ute mycket - och väderomslagen har varit många! Solen har gjort oss svettiga, regnet har fallit och åskan har skrämt oss (läs: mig!). Men härligt med ett jobb som gör att man får andas mycket frisk luft! Det uppskattar jag väldigt mycket! Ikväll ska jag bara ta det lugnt! Ska äta ett kexchoklad och lägga mig tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0