snow

Få soltimmar & glad fredag!

Här hade vi överskott på sol...

Vill ändå be om ursäkt för att här är så tyst. Men jag har fullt upp med att ta mig igenom november. Den här månaden är så sjukt mörk att jag inte tror jag varit med om något liknande. I Stockholm är de uppe i två soltimmar. Jag tror Skåne är på ungefär samma nivå! Men i dessa mörka tider finns det självklart ljusglimtar! Som idag till exempel! BRA dag, kanske för att det är min favorit. Idag har jag lämnat in min forskningsplan i skolan. 30 minuters lektionstid! Vilken lyx! Sen sa vår lärare att vi inte kunde förbereda något inför hemtentan som läggs ut på måndag. Detta innebär att jag får en pluggfri helg! Jag kan inte vara gladare! Efter skolan åkte jag till stan för att köpa lite julklappar. Snart klar! Underbart! Men vad ger man sin pappa? Alltid lika svårt! En ny klänning kanske, haha. Nu ska jag ut och gå med Hannah och Amanda. Ikväll väntar tjejmiddag! Älskar vår nya tradition! Anna står för kvällens bjudning. Jag har hört rykten om chokladmousse! Mmm! Glad fredag på er alla, måste hinna ta mig ut innan jordens lampa släcks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0