snow

Pappa Håkan ♥



Godkväll Bloggis! Haft en skön helg! Känner mig förkyld så har sovit mer än någonsin den här veckan! I helgen har jag nog sovit lika mycket som jag varit vaken, haha. I fredags var jag med klassen i Helsingborg! La mig sent och vaknade först vid lunch på lördagen. Igår var Marcus här på kvällen och vi kollade på Yes Man som jag även slocknade till. Rolig flickvän.. Idag har vi firat farsdag och i eftermiddag har jag varit på sminkrådgivning hos Annie! Himla kul att göra något annorlunda! Nu väntar en (förhoppningsvis) lugn vecka med plugg, ska fortsätta sova mycket så jag blir frisk för den här veckan är mitt mål att komma igång med träningen igen, efter ett långt uppehåll! Hoppas ni haft en härlig helg! Och PAPPA: Grattis på farsdag! Alla har lagt ut så fina bilder på sina pappor och jag ville inte vara sämre. Titta - den sötaste pappan man kan tänka sig! Love yoooouuu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0