snow

Fönstertittare & glögg



Hej!
Har ni en bra helg? Jag har haft det väldigt bra! Så skönt att få vara helt ledig och slippa tänka på skolan! Igår var jag på en fjuttig julmarknad, handlade julblommor och spelade Mario Kart! På eftermiddagen spelade jag badminton med Adam, Marcus och några kompisar! Väldigt roligt! Jag spela ikväll igen! Får dock tennisarm, om man kan säga så fast det inte är tennis? Men träningsvärk är underbart! På kvällen beställde jag och Marcus pizza och hade en skön hemmakväll! Idag är en äkta söndag. Tar det lugnt och har fotat Cindy, vår egna fönstertittare! I förmiddags var jag i Ängelholms nya elektronikaffär. Den var lika liten som en skokartong med en stort utbud som bestod av tre teveapparater, två telefoner och en dvdspelare. Ungefär så. Nu har jag precis druckit glögg och ätit pepparkakor. Men alltså glögg. Vad är det för påhitt? Jag tvingar i mig det år ut och år in i förhoppning att jag ska börja gilla det men mina smaklökar vrider sig av avsmak. Nu laddar jag för en proppfull vecka med ny delkurs, pyjamasparty, pepparkaksbak, träning och julskyltning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0