snow

Förbannad & lyster!


Hoppas ni haft en riktigt bra torsdag!
Jag börjar med det dåliga idag. Alltså ni skulle sett mig i förmiddags. Eller det skulle ni inte. För det första hade ni skrattat ihjäl er över hur arg jag verkligen var. För det andra hade ni undrat om det verkligen var jag eller ett förbannat monster. Men, utan att ha sett min vrede, så kan jag säga att det var jag. Trots att jag mer såg ut som ett sprängande bi som röt och grät av ilska. Vad berodde då det på kan man ju undra, eller hur? Jo, jag har suttit prick på hela förmiddagen och försökt hitta tidigare forskning kring ämnet jag ska skriva en forskningsplan om. Området är livskriser och det var helt stört-omöjligt att finna någon vettig fakta. Jag letade i två och en halv timme utan resultat. Men efter att ha ätit lunch var jag på banan igen och började istället på den andra änden av arbetet. Och efter att ha kommit in i skrivarflödet kändes allt mycket bättre!



Nu lämnar vi förbannelsen och går över till något mycket roligare. Vad har varit bra med den här torsdagen den 13 november, en månad på dagen till lucia! Jo jag har tränat!! Efter ungefär två månaders uppehåll är jag igång igen. Halsontet ska inte få stoppa mig! Nu är jag tillbaka! Det känns mer än härligt! Träning gör mig på så gott humör! En annan bra sak som jag nämnde i tisdags. Jag har hittat en superduper bra kräm med lite färg i. Inte en foundation som jag trodde från början utan något mellanting. Det ger mig lyster och lyster har jag lärt mig är bra. Så. Snart helg! Vad ska ni hitta på? Berätta! Jag vill ju prata med dig väggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0