snow

Julklappsirritation

Jag är säkert inte ensam om att tänka julklappstankar just nu. Ska gå på stan med farmor nästa fredag och det ska bli så mysigt! Vi följer vår tradition och fortsätter så länge farmor orkar! Jag skrev för ett tag sedan att jag var klar med årets inköp av julklappar. Men riktigt så är inte sanningen. Jag har beställt varor på nätet men det är slut med det nu! Det blir bara så fel! Jag har haft sådan otur! Först beställde jag hem en supersnygg kofta till Marcus (han har redan hört historien så det är lugnt, haha). På etiketten som följer med plagget stod rätt storlek men i själva koftjävlen var det en annan. Så den fick åka tillbaka och samtliga koftor i den här roströda färgen var slut så jag fick tyvärr aldrig tag i den.



Förra veckan kom jag på en ny brilliant idé och skickade efter det. Snabbt gick det och ingen var gladare än jag! Tills jag öppnade paketet och där är stora fläckar på skiten! Så nu har jag fått maila fram och tillbaka och krångla för att reklamera alltihop! Här med slutar Annie Karlsson att e-handla! Först snygga klänningar i somras som både var för små och för stora och sen detta som blev grädde på moset! Allt ska handlas i stan för att kunna testas, granskas och bytas utan några krusiduller. Punkt. Eller pungt som jag skrev när jag var liten. Pung!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0