snow

Julklappstips


Idag kör jag på Majas bloggtips! Det är alltid uppskattat när ni kommer med förslag på vad jag kan skriva om! Maja ville höra vad jag tycker om min Daniel Wellington-klocka! Här kommer en recension för alla intresserade! Jag ÄLSKAR allt med den! Älskar läderbandet, urtavlan och att den är så lätt. När jag har min tyngre "silverklocka" lägger jag alltid av mig den så fort jag kommer innanför dörren. Så ska det ju inte vara! Den här däremot sitter alltid på, oavsett vart jag befinner mig! Jag tycker det är en perfekt present att önska sig! Jag har den lilla, silvriga klockan med ett brunt läderband, färgen heter Cardiff. Ett litet tips är att inte ha den på sig när man jobbar på förskola. Jag fick en repa i min efter två dagar med busiga barn. Tips nummer två är att använda studentrabatten på Meccenat! Det stora pluset är att man kan byta rem! Jag önskar mig det blå/gröna bandet!

Kommentarer
Postat av: Maja

Åh tack sweetie! Bra tips i slutet också! Den är så jäkla snygg alltså!

2014-11-27 @ 20:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0