snow

Kompistid & julklappsfix


Hallå slutet av helgen!
Hoppas ni haft en bra sådan! Jag har haft det lugnt och skönt! I fredags var jag hos Elina och hon fick sätta tänderna eller saxen snarare i mitt hår! Det blev inte mycket kortare men desto ljusare! Gjorde slingor och klippte topparna! Mycket nöjd! Igår var jag en sväng på Lager 157 och Väla för att fixa praktiska med julklappar och dylikt. Blir så irriterad när man beställer från nätet och får hem fel storlek, för att personalen sett fel. ÅH! När jag skulle byta koftan så var storleken jag sökte slut. Julklappsletande går vidare! Igår kväll var jag hos Karolina. Vi gjorde inte mycket annat än att prata och umgås! Så mysigt! Idag har jag suttit med näsan i dataskärmen och i böcker. Läser en bok om förluster. Väldigt intressant men kanske inte med på min vad-jag-gillar-att-göra-på-söndagar-topplista. Men det gick det också! Nu ska jag gå utanför dörren för första gången idag och vidare mot badmintonhallen! Ja, du hör vad som är på gång! Glad söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0