snow

Ljusterapi

 
Får ursäkta tystnaden!
Jag är inte alls på blogghumör och känns ju dumt att skriva en massa just bara för att det ska göras! Men nu gör jag det i alla fall! Den här helgen är det halloween! Vet inte riktigt hur man firar det men det verkar vara större än någonsin med utklädnad och maskeradfester! Känns som vi försöker efterlikna hur det firas i USA. Utan att lyckas såklart, för där är det extremt. Men det känns som man strävar efter det. Själv tänkte jag kurera mig, åka till kyrkogården ikväll, se på alla hundratals lyktor som lyser och tänka på de som inte finns med oss längre. Det är så rysligt mörkt nu om kvällarna så har tänt massa ljus här som blinkar i otakt med varandra. Mysigt! Ska ta en varm dusch, studera mina Iittala-fynd jag gjort idag och äta chips och dipp ikväll. Det är min lördag i ett nötskal! Happy halloween och ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0