snow

Pepparkaksgrisar!



God morgon juletid och snart även första advent!
På ett sätt känns det som det var igår det var sommar och 30-graders kokande hetta och på ett sätt känns det som att det var flera tusen år sedan. Strax kommer mina yngsta kusiner hit på julbak! Vi ska baka pepparkakor och äta lunch tillsammans! Ska bli supermysigt! Har tjatat på mamma i flera år att jag vill baka pepparkakor och drömmer att det ska kännas så där stort som det gjorde när jag var liten. Men istället har det slutat med att jag står själv i köket och försöker skapa julstämning på egen hand med en färdigköpt deg. I år blir det däremot andra bullar!

Fick inte iväg inlägget i morse så det kommer här med en bild på Tilde och Adam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0