snow

Pluggeliplugg



God morgon raringar! Hoppas allt är med er! Jag har fått sovmorgon till halv åtta, så jag ska inte klaga! Det måste vara det bästa med att plugga. Att man får sova lite längre på morgonen. Annars är standardtiden halv sex och det är lagom roligt nu när det är så mörkt jämt. Idag ska jag till skolan för redovisning. Vi har under de senaste veckorna läst och gjort ett arbete om samhällsvetenskapliga metoder. Vi har delat ut enkäter och skrivit ett arbete om detta och idag ska vi berätta hur det gick för klassen. Kommer säkert gå bra! På fredag är det en ny tenta, så den här veckan är intensiv. Därav mina glesa blogginlägg. Är lite spänd just nu för den här veckan får vi reda på hur det gick på den förra tentan. Var så nervös hela gårdagen för då började resultaten hos klasskamraterna trilla in på mailen men jag har ännu inte fått något. Märkligt att man inte delar ut alla samma dag, är det inte? Hoppas ni får en GLAD ONSDAG! Tänd massa ljus och håll humöret uppe! Jag försöker men drömmer mig bort till solen hela tiden! Jag behöver D-vitamin!! Haha, jaja det är inte synd om mig. Snart vår och sommar igen! Och jul förstås. Det ser jag fram emot supermycket! Men nu blev det massa sidospår så bäst att avsluta! Glad dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0