snow

Supersöndag!


God morgon strålande SOL! Vad glad man blir! Ännu gladare blir man över roliga lördagkvällar! Sånt kan jag leva länge på! Igår samlades vi några hos Elina för att ha knytis och dricka ett par glas vin! Vi lyssnade på musik och pratade i flera timmar. Älskar när man ses i tid och får extra timmar att umgås utan att klockan hinner på fyra. Låter jag gammal? Då kan jag även meddela att min optimala lägga-mig-sent-tid är 00:30! Det är perfekt! Nu ska jag och hemtentan hänga en stund. Sen ska jag ha städfest här hemma med en dammvippa för att sedan gå på julmarknad i stan. Det brukar alltid dra massor med folk. FAST att det är så tråkigt. Haha! Ha en fin söndag kära Bloggis! Ät popcorn och LE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0