snow

Tiselitisdag



Följande saker har hänt denna soliga tisdag.
Ett. Jag har jobbat med 20 busungar och stängt på förskolan. Två. Jag har testat en ny foundation från Estelle & Thild som jag tänkte köpa. En all-in-one kräm som får huden att lysa. Typ. Tre. Mamma har lagat en ny kycklingrätt ikväll med pasta, mango och sockerärtor. Festligt värre! Fyra. Jag ska tvätta fötterna och lägga dem högt. Fem. Slå på dokumentären om Klas Ingesson och ta vara på kvällen. Imorgon väntar forskningsplansplanering med basgruppen, biblioteket, fisksoppsmatlagning, min kille, Bonde Söker Fru och till frukost Hänt i Veckan! Det är de små sakerna som gör det! GLAD TISDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0