snow

Träningssvacka & gissningslek

HIT ska jag igen!

Hej slutet av november och framför allt, välkommen tillbaka SOLEN!
Jag vet inte när jag fick en glimt av dig senast! Vi ska ut och umgås nu en stund, solen och jag. Jag ska plåga mig själv med att springa en runda. Igår tog jag mig an 6,7 kilometer och jag vill inte berätta hur lång tid det tog men det var riktigt tungt! Mina lungor känns ansträngda för minsta lilla och benen orkar ingenting. Längtar tills jag känner mig i form med bra kondition och känslan av att vara stark. Finns det något bättre? Det känns långt borta men jag ska kämpa mig dit. Varken julgodis eller snö ska få förstöra det. Snön ja. (Den lyser med sin frånvaro och det är tur det, för annars hade min träningssvacka varit svår att ta sig ur. Snö = halka = ingen utomhusträning). Gissningsleken som vi brukar ha Bloggis eller Väggen, eller vad jag nu ska kalla dig, har jag i år överfört till familjen. Jag tror att snön landar här den 12 december. Det hade varit perfekt, lagom till lucia!

Kommentarer
Postat av: Biffen

Bloggtips! Visst har du en Daniel Wellington-klocka? Kan inte du lägga upp en bild på den och skriva om du gillar den? Funderar på att önska mig en sån i julklapp! ;)

2014-11-25 @ 19:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0