snow

Världsrekord i långa frågor & kladdkakans dag



Alltså det finns ingen bättre beskrivning på hur man känner sig efter en tenta än full.
Jag är så yr att hela rummet snurrar. Det finns heller ingen bättre beskrivning på Annie än självkritisk. Sjukt missnöjd över vad jag presterat men ändå glödde pennan till klockan slog tolv, och tentatiden var slut. Jag är så arg på mig själv för att jag formulerat en forskningsfråga men en mils ord! Jag ändrade den i sista sekund och den är så lång att den fyller en hel A4:a. Ja, kanske inte riktigt. Men ni fattar. Gjlsdjslhdsjhfjsdhflkshdfljsh. Nu går jag i alla fall och hänger upp mig på detta så in i Norden och kan liksom inte glädjas eller vara nöjd över resten. Ja ja ja. Man får ta det för vad det är. Ska försöka släppa det, gå av mig ruset i solen med Fredagspodden i lurarna. Funderar även på att baka en kladdkaka för att fira att min fråga kommer slå världsrekord i längd och för att det är kladdkakans dag! Det finns alltid anledningar till att äta och om jag ska låta bli att vara självkritisk för en stund så måste jag säga att jag är rätt bra på att baka kladdkakor! HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0