snow

Bajsbrunt


Hallo mitt i vardagen och hej oktober!
Jag är inte alls på blogghumör för tillfället. Tycker det har trallat på rätt bra den senaste tiden annars. Jag har haft bilder att visa och varit på hugget helt enkelt. Men nu har den energin lagt sig igen. Jaja, det är sånt ni får ta! Så blir det tyst här inne någon dag är det inte för att jag glömt bort er utan för att jag tänker på er prick på hela tiden utan att komma på något vettigt att säga. Ja så är det. Så vad ska jag skriva? Idag har vi pratat om Mag- och tarmförbundet i skolan. Vilken tabu det är att prata om mag- och tarmproblem, vilken hysch det är kring ämnet bajs och skammen många som är drabbade känner. FY! Jag tycker det är så hemskt! En dold sjukdom! Vi måste våga tala om det! Så. Nu ska jag äta pastasallad, åka till skoaffären för att gå på perfekta-boots-jakt och sen ska jag till Marcus och kolla Bonde I En By! Bajs. Hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0