snow

Caféplugg & tevebönder



Domedagen närmar sig..
Nejdå men lite så känns det! Idag har jag varit ute och gått.. Haha, skoja. Ska inte prata mer om det. Idag har jag varit på stan, druckit te på café och nästan, men det slutade typiskt nog precis när vi gick innanför dörrarna, lyssnat på regnet som smattrat mot rutorna med min klasskompis Ana Maria! Är så glad att jag har henne! Det är nästan bara vi två i klassen som kommer från Ängelholm. Härligt att ha någon att prata med när man åker tåg och bolla tankar och idéer med om sånt som berör skolan men även sånt som inte har något med socialt arbete att göra! Skönt! Nu ska jag äta mat, hitta en lämplig bild till det här inlägget och åka till Marcus och kolla hur det går med kärleken på bondgårdarna! Ser ni det? Tycker ni inte också att bönderna är lite FÖR sexistiska? Jag tycker de enda de pratar om är just ändor och bröst och kroppar och att kvinnor ska bara vara snygga och kvinnor ska bara laga mat och kvinnor ska det ena och det andra. Usch och fy och blä!

Bild HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0