snow

Det här är livet!


Vissa dagar är härligare än andra! Och just den här torsdagen har varit superduper bra! Tog sovmorgon till sju, ja tänka sig att det kan kallas sovmorgon!? Galenpanna här! Upp, plugga och läsa om historia och definitioner och kändisar inom socialt arbete. Måttligt road men det gick ändå rätt smärtfritt! Gick utanför dörren vid halv ett och möttes av sommaren! Alltså det har varit så varmt och skönt idag! Jag blir så glad av sånt! Cyklade i kofta till mitt jobb för att lämna tjänstgöringslapp och ja, det var verkligen sommar i vindarna! Sedan mötte jag upp Karolina på stan och vi har haft en urhärlig eftermiddag tillsammans! Jag är så glad för mina vänner, det ska gudarna veta! Sen var jag ute och gick en sjukilometers powerwalk och lyssnade på jättehög musik (den HÄR) för att sedan gå hem och laga hemmagjord pizza! Nu ska jag se på mitt favoritprogram Hela Sverige Bakar, äta mitt nya favoritchoklad med smak av salta mandlar, som väntar på mig i kylen och lägga mig i hyfsad tid. För imorgon ska jag ha kraft till att knata gång upp och gång ner på fyndarnas fyndvaruhus! Hoppas min energifyllda själ sprids till er! Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0