snow

Hederlig söndag



Idag har jag läst om migration och barnkonventionen.
Det gick bra och kändes enkelt! Nu har jag snart betat av alla ämnen och sedan är det råplugg fram till fredag som gäller! Efter läsandet åt jag lunch. Kyckling, ris och min älskade tzatziki. Efter att maten hade smält och barnens rättigheter hade tråkat ut mig gick jag en mil. Jag umgicks med gröngula löv, blåst, hav, Håkan Hellström och skogsslinga. Sen gjorde jag vid massa tvätt. Det är min favoritsyssla! Mycket roligare än både dammsugning och trädgårdsarbete (undrar hur mina framtida rabatter kommer se ut.. Fulla med ogräs eller bara jord och inga blommor? Hoppas att intresset kommer som ett brev på posten en vacker dag). Sen har jag googlat resor till nästa sommar, fotat rosor, lyssnat på Ed Sheeran, borstat Cindy som fäller som jag-vet-inte-vad och nu har jag precis kollat tevetablån för kvällen. Tycker att det går bra program hela veckan lång förutom på helgen! I-landsproblem så det sjunger om det men. Ändå. Där har du min söndag! Hur har du det Väggen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0