snow

"I drömmar och kärlek är ingenting omöjligt"



Idag var jag ute och gick.
Tjatigt. Men ni vet ju själva att det är ju alltid under dessa promenader man hinner "tänka ifatt" och idag när jag gick bland träden kom jag och tänka på vad jag drömmer om. Visst är det underbart? Att få drömma och lämna verkligheten, sväva iväg på alla möjliga håll! Jag drömmer mycket. Om min lägenhet och mitt runda matbord, haha, om sommarplaner, om mitt framtida yrke och om resor! Jag tycker det är helt underbart och kan bli pirrig i magen av att tänka på allt! Man kan säga som Olav H. Hauge sa "drömmar räcker dit foten inte når". Eller som en annan man, som jag heller egentligen inte vet vem det är, Hans Lohberger , men som sa något bra "drömmar är verklighet som inte vill ta slut och verklighet är drömmar som är förbi".

Bild 1 HÄR Bild 2 HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0