snow

Kändismagnet!



Åh vad skönt med helg!
Mötte upp några klasskompisar i förmiddags. Vi satte oss på Espresso House, finslipade vår debattartikel och lagom till att det var dags att gå till skolan skickade vi in arbetet för att verkligen kunna slappna av i helgen! Underbart! Cyklade direkt till stan när jag hoppade av tåget för att fixa med lite praktiska saker som lån av böcker och handling till kvällens middag. Som jag stod för! Har låtit en fiskgryta puttra på spisen i ett par timmar. Recept HÄR! Det blev riktigt god och stort plus att den är mjölkfri! Sånt gillar min mage! Någon nyhet annars då? Jag tror jag, över en vecka, blivit en kändismagnet! Förra fredagen satt jag mitt emot Kakan Hermansson på tåget och igår shoppade jag skor ihop med Kishti från Idol! Hur kom det sig? Sjukt! Fick med mig ett par grymt snygga Vagabond-bruna-boots i alla fall så ingen var gladare än jag! Nu tänkte jag checka ut från plugget ett par dagar. Nästa vecka börja tentaplugg! Tycker det har varit mycket föreläsningar, arbeten och seminarium som gjort att man varken haft tid eller ork till alla de hundratals sidor vi har blivit hänvisade att läsa. Men nu och i två veckor framåt är vi i princip helt lediga från skolan och kan koncentrera oss på böckerna! Känns skönt! Dock ser jag den första tentan med skräckblandad förtjusning. Alla säger att den är megasvår och av förra terminens reslutat att döma är den det också. 20% klarade den på första försöket! Jaja, VEM SA HELG?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0