snow

Ljuvliga sommar & tentaångest


Jag ser kanske jättelöjlig ut på den sista bilden, haha. Men visst symboliserar dessa SOMMAR? Som jag kan längta tillbaka - redan! Hade lätt kunnat ta en sista minuten NU och räknade ut häromdagen att jag hade kunnat åka iväg i en vecka på torsdag utan att missa en skoldag men hur smart känns det med tanke på att en tenta angriper en som ett monster dagen efter man kommit hem? Inte så smart va? Har suttit hela dagen med att förbereda inför detta ångestfyllda moment. Jag har tittat på gamla tentor men det känns ändå så främmande och läskigt på något sätt. Man får inte ta det på för stort allvar. Försöker intala mig själv att inget händer om jag inte klarar det. Då får man en ny chans! Men heter man Annie Karlsson har man ändå ett tryck över bröstkorgen. Redan. En hel vecka kvar ju! BLÄ! På fredag ska jag släppa plugget för en stund med shopping och Ullared! Det ser jag fram emot! Att grotta ner sig hjälper ändå inte. Positivt tänkande! Innan jag avslutar måste jag säga att jag hittat en till hyffsat ny peppande låt: Girls Chase Boys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0