snow

Lördag & vintertidspepp

Idag har jag lyssnat på Fredagspodden medan jag gått i regn, ätit nybakt bröd och tvingat min kille att gå på stan med mig. Den dagen vi flyttar ihop får han gå på stan med mig varje lördag sa jag. Han lät måttligt road av mitt förslag. Vi får väl se hur det blir!! På stan köpte jag en ny klänning och här sitter jag nu med den på. Nöjd!! Nu ska jag sminka mig lite, kamma håret och duka. Ikväll kommer Kreta-gänget över. Vi ska laga tacos, spela spel och kolla på bilder från augusti! Glad lördag Bloggis!


Så lät det igår men jag glömde skicka iväg det till er! Idag har jag förvirrat mig över vad klockan är sommartid och vintertid. Det är en stor omställning för huvudet att vrida och vända på tiden! Men nu är det verkligen mörkt ute klockan 18 och ja, det känns tungt. Jag hatar mörker! Men vet ni det positiva med det? Det är att vi får spela huuuur mycket julmusik från och med nu. Och det ska jag göra! Jag ska försöka se det från den ljusa sidan och det som är urhärligt med att kvällarna blir kortare och det går mot juletid är: 1. Teater, bio och julkonserter! Man får frossa i detta. 2. Att ta upp Mario Kart och ha tävlingar med familjen. 3. Julmusik! 4. Baka rocky roards. 5. Äntligen går det massa bra teveprogram. 6. Andas julpynt, julblommor och längta till december! 7. Tända massa ljus! 8. Snö! Mysigt! 9. Fira Marcus och Ebba som fyller år lagom till att tomten knackar på dörren! Så. Nu har jag försökt vara riktigt positiv till detta bäcksvarta och häääärliga!

Kommentarer
Postat av: Biffen som inte är biff längre :(

Vilka fina bilder!! Kommer nog bli ganska mysigt med vinter ändå :)

Svar: Tack! Ja, även om det känns lite tungt just nu så blir det säkert bra :D
Annie

2014-10-26 @ 21:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0