snow

Min helg!


Hoppas ni alla haft en skön helg!
Min gårdag var så lugn! Var helt färdig efter en intensiv fredag med tenta och fest. Jag somnade på soffan till Mamma Mia och försökte ruska upp mig för på kvällen vankades det 20 årsfest! Dessvärre slutade det hela inte så bra. Självaste födelsedagsbarnet blev magsjuk mitt i alltihop, fick gå och lägga sig och tyckte vi andra skulle fortsätta utan honom. Men det kändes ju inte alls roligt! Tycker så synd om honom! Magsjuka kommer ju alltid olämpligt men att den dyker upp på ens 20 årsdag är väl ändå höjden på otur? Usch! Så det blev en tidig hemgång och istället fick jag många timmars sömn! Det tackar jag för! Nu har jag precis kommit in från den kända promenaden (måste koppla ihop text med bild, haha), ska se gårdagens avsnitt av Så Mycket Bättre innan jag lagar gulaschsoppa! Glad söndag Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0