snow

Peppmusik & C



Nu när jag ska ha en månad utan gym vill jag uppdatera min Spotiy-lista med nya peppande låtar!
Just nu rullar den ena uttjatande låten efter den andra och man kan vart enda en! Så ska det inte vara! Nu vill jag ha in något nytt och fräscht som inte spelats sönder hela sommaren på radion. Sitter du inne på en massa bra musik som gör att man kör det där lilla extra - dela gärna med dig! Så länge det inte är dunk-dunk-utan-text-låtar så är jag inte så kräsen! Gillar just nu Animals med Maroon 5 och Ghost med Ella Hendersson! En låt som jag gillar, eller snarare älskar, att varva ner till är A Place Only You Can Go med NEEDTOBREATH. Känslan man känner efter en joggingrunda, med den här låten spelandes tyst i bakgrunden, kan vara bland den bästa känslan. Ahh! Idag har jag tagit mig ut i blåsvädret med krabaten ovan. Vi struntade helt i musiken och lyssnade till trädens sus istället. Det är bra fint det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0