snow

Sommaren som gick


Igår la jag över massa foto från telefonen till datorn. Vet inte hur många jag tagit i sommar. Vill jag ens vet?! Det är den stora frågan! Här har jag samlat ett gäng från några av många höjdpunkter! När jag ser tillbaka på sommaren har den verkligen varit bra förutom att jag blev nedstämd när jag äntligen gick på semester. Sånt är märkligt. Ibland önskar man att man kunde styra över sina känslor. Men i övrigt var sommaren härlig! Bläddrar igenom månaderna och man kommer på sig själv att man sitter och mm:ar och suckar och ah:ar till både det ena och tredje fotot. Jag vill vara där igen! Vara på stranden under en av många soliga dagar, vara ledig och ha tid för vänner och picknickar och vara i Grekland och haft ännu en fartfylld vecka (sista kvällen tänkte jag: jag orkar inte en enda dag till i det här tempot, haha)! Vi som var där ska ses i helgen, insupa sol och värme genom teveskärmen och prata minnen! Det ska bli riktigt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0